izmirtekneturlari 12 Takipçi | 98 Takip
Takipçilerim (12)
07 12 2016

Son Kontenjanlar da BÜYÜK KAMPANYA

Son Kontenjanlar da BÜYÜK KAMPANYA...
GRUP AVANTAJLARINDAN FAYDALANIN...
3 kişilik grupta 250x3= 750 tl
4 kişilik grupta 240x4= 960 tl
5 kişilik grupta 230x5=1150 tl
6 kişilik grupta 220x6=1320 tl
TUR PROGRAMI --- 09 GECE ÇIKIŞLI -- 270 TL
1.gün: Gece belirlenen saatlerde siz değerli konuklarımızı alıp, yolculuğumuza başlıyoruz. Kısa molalar vererek, sabah saatlerinde Konya' da oluyoruz , Öncelikle Meram’ a hareket edip, Tavus Baba Türbesi’ ni ziyaret ediyoruz. Daha sonra; Mevlana Müzesi ve Külliyesi ziyaretimizi gerçekleştiriyoruz. Ardından sırasıyla, Selimiye Camii, Alaaddin Tepesi, Alaaddin Camii, Karatay Müzesi, Şems-i Tebrizi Türbesi’ ni gezerek Akşam saatlerinde otelimize yerleşiyor ve akşam yemeğimizin ardından Şeb-i Arus törenlerine seyretmeye Konya Mevlana Kültür Merkezi’ne gidiyoruz. Vuslat Yıl dönümü kutlamalarını seyrediyor ve gece’nin sonunda otelimize geri dönüyoruz. Geceleme otelimizde.
2.gün : Sabah kahvaltısından sonra otelimizden ayrılıp , AKŞEHİR’ e gidiyoruz. Bu kez NASREDDİN HOCA TÜRBESİ ’ni ziyaret ediyor, GÜLMECE PARKI’ nda kısa bir yürüyüş yapıyoruz. Güzel ve anlamlı Konya seyahatimiz sonrası İzmir’ e hareket ediyoruz. Kısa molalar vererek akşam saatlerinde İzmir’ e ulaşıyoruz.